fredag, november 25, 2011

När twitter lättar upp stressen







Äntligen tänker ni! Ja, förlåt. För ett par veckor sedan fick jag nytt jobb och sedan dess har det vart stressigt att kombinera det med all religionssociologi i skolan. Nu har vi fått tentan och jag ser inte fram emot de närmaste två veckorna, men kommer förmodligen komma ut helskinnad. Så förvänta er att bloggen finns kvar.

Trots stress har jag även haft några mysiga veckor sedan jag kom hem från Liverpool. På jobbet har jag fantastiska arbetskamrater och det gör mig nedstämd att veta att vi inte kommer jobba så mycket tillsammans, eftersom vi mestadels arbetar själva.

P.S. Jonas Gardells twitterinlägg är briljanta! Börja följ honom, Jonas_ Gardell, så kanske även ni får le, skratta och instämma i hans inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar