onsdag, september 21, 2011

Regn och idioti



Idag vaknade jag upp till tanken att dagen skulle bli förträfflig. Det regnade ute och jag skulle spendera dagen med att plugga, baka kakor och blogga. I min morgonyra uppdaterade jag en del appar på mobilen (ja, välkommen till iphonevärlden). Av alla dessa appar var
instagram en utav dem, ett fotoprogram som jag brukar använda för mina bilder till bloggen. Uppdateringen har nu gjort att det filtret som jag brukar använda inte har samma effekter längre. Så nu är jag ledsen, för när du gjort en uppdatering går det inte att göra den ogjord (om ni vet hur man gör, snälla meddela mig!)

Så nu bloggar och pluggar jag med filtret "walden" istället för "nashville". I-landsproblem på Trandared. Detta var ett tekniskt inlägg som endast publicerades i syfte att få ut aggressioner, lovar att det aldrig kommer upprepas.

2 kommentarer:

  1. Kan man inte avinstallera appen helt och hållet och sedan installera den igen? Då borde den komma i "orginalform". (Du har kanske redan testat detta, men i alla fall :))

    SvaraRadera
  2. Det kan fungera, men jag har för mig att om du avinstallerar den och gör om hela proceduren så kommer det i vilket fall vara i den nyaste versionen. Men jag ska se! Tack för tipset!

    SvaraRadera