söndag, december 04, 2011

Skjut mig eller för den delen fram julen

Jag älskar julen, tro mig, det gör jag. Men att sitta inomhus och skriva tenta söndagen den andra advent med en 50 cl RedBull som enda sällskap är inte juligt eller älskvärt. Alla dessa uppdateringar om en stillsam söndag men tända ljus, lussekattsbak, glögg och julmust gör mig frustrerad, avundsjuk och förbannad. Antingen får ni skjuta mig, men jag rekommenderar er att skjuta fram julfirandet lite.

... det är ju faktiskt inte ens snö än!

1 kommentar:

  1. Jag sitter ensam, febersvettig i min onepiece och försöker leta fakta till min uppsats om Tolstoj som jag skulle börjat på för länge sedan. Jag har ingen mat hemma överhuvudtaget, jag har inte ens druckit glögg eller ätit en enda pepparkaka på hela december.
    Fan! Jag vill ha lite mysfaktor. Just nu känner jag mig också ensam, frustrerad, avundsjuk och förbannad. KLASSISKT JÄVLA SKITLIV!!!!

    SvaraRadera