torsdag, september 17, 2009

Första gången är alltid lika nervös

Första gången är alltid lika nervös, så brukar det låta när man från ingenstans bestämmer sig för att starta en egen blogg. I mitt fall har flera vänner avrått mig för att ta detta steg i mitt liv, men om man är Emilia; fast mellan fyra jobb i teorin som man i praktiken inte har, så totalt organiserad att varenda ledig dag blir till ett rastlöst helvete, för sprallig för sitt eget bästa, lika envis som en telefonförsäljare och en person som verkligen inte kan hålla käften(!) då är nog en blogg ett bra alternativ. I alla fall om man bor i Borås.

Denna blogg kommer från och men nu innehålla fruktansvärt meningslös fakta om mitt tråkiga men ändå färgstarka liv, samtidigt som den kommer innehålla funderingar som ingen annan har haft innan. Har ni tex. undrat vad det egentligen skulle innebära för världens låssmeder om nycklar kunde para sig? Ni kan även få svaret på varför min kära vän Mia övertalade mig att "avsugningar" äger, inte i närheten av det ni tror. Men trots allt detta kommer den innehålla hejdlösa skratt och få, men intressanta, diskussioner.

Hej på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar