onsdag, juli 11, 2012

Vad vet jag

Har upplevt att många inlägg jag skriver uppfattas för att vara en objektiv sanning. När jag skriver debattinlägg skriver jag ur min personliga synvinkel. Det behöver inte betyda att det är rätt, oftast skulle många anse att den inte är det. Läs det jag skriver och se det på ert individuella sätt. Jag gillar diskussion och älskar till en viss del att provocera, därför provar jag svängarna ganska ofta. 

Det viktigaste är att vi kan, oavsett om det man läser resulterar i glädje eller frustration, berikas av varandra. Det som jag blir mest irriterad över skriver jag om, detta för att ge utlopp för min subjektiva hållning till ämnet. Men också för att kunna diskutera det vidare och öppna nya dörrar. Ibland resulterar det i nya tankemönster, ibland inte. Men jag älskar utmaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar