lördag, december 12, 2009

Jaha ... så att eh ...

Senaste nytt med Emilia? Nja, inte så mycket.

Det senaste som har hänt är att jag har kommit som tredje r
eserv till universitetet, vilket visar att jag med stora chanser kommer bli antagen. Jag har länge gjort mig redo för studier igen och det har fungerat bra tills ett underbart jobb kom upp på platsbanken. Då fick jag "vill-inte-bli-antagen-känslan", men allting har en mening som Lina förklarade för mig i veckan. Samtidigt som detta måste jag meddela att jag har sagt upp mig som tonårsledare i kyrkan efter jul, vilket känns otroligt skönt. Och nu gäller det att dra igång något eget i kyrkan, min kreativitet flödar vill jag erkänna.

Jag saknar mina vänner, speciellt Rebecca just nu.
Men ni andra, vi ses i Mölnlycke nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Är det mig du menar? Man vet ju aldrig, du kanske känner många Rebeccor. Hursomhaver, I MISS YOU MUCH! Men snart ses vi - yay! :D puss!

    SvaraRadera
  2. Ja, dummer det är dig jag menar! Puss :*

    SvaraRadera