måndag, november 23, 2009

Stad efter stad

Jag har blivit manipulerad. Jag har blivit ägd. Den senaste tiden jag gått emot Borås, det är staden som är orsaken till att jag inte mår bra till 100 %, men inte förrän igår upptäckte jag vad allting berodde på. Jag har behövt tycka illa om Borås för att passa in, man ska hata den här staden för annars är man inte normal. Är det i sin tur normalt? Jag har kommit fram till att det inte är staden som är problemet, utan en del människor i den. Därför har jag ändrat åsikt när det kommer till flytten. Jag vet nämligen inte vad jag ska göra. Just nu vill jag inte mer än något annat än att komma in i Göteborg och efter hand får vi se vart jag hamnar. Det är en uppdate.

Det har hänt mycket det senaste dygnet, jag har funderat och erkänt saker för mig själv som har fått min vardag att se lite annorlunda ut. Jag har tagit beslut som kommer förändra situationer för mig och jag vet helt enkelt inte hur det här ska sluta. Jag vill blir av med skit, svek, fel vägriktning i livet, något nytt ska utformas.

"Borås är som alla andra städer i praktiken" sagt av en klok och kärleksfull människa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar